Gynekologie

2

• kolposkopie a cytologické vyšetření při preventivních prohlídkách pomáhají odhalovat prekancerozy čípku děložního na ranních stadiích  (preventivní prohlídky doporučujeme nadstandardně absolvovat dvakrát ročně);
• punch-biopsie z čípku děložního na histologické vyšetření;
• ultrazvukové vyšetření špičkovým UZ-přístrojem Samsung H60  pomáhá včas odhalit většinu onemocnění pánevních gynekologických orgánů (myomy, polypy endometria, adenomyóza, vrozené vady dělohy, cysty, polycystické vaječníky, endometriomy, potvrzení gravidity, mimoděložní těhotenství, a mnohé  jiné);
• poskytujeme poradenství o antikoncepci včetně hormonální antikoncepce a zavedení nitroděložních tělísek dle výběru;
• diagnostika a léčba poševních zánětů, vyšetření MOP (mikroskopický obraz poševní) pomocí laboratorního mikroskopu, pomůže ihned na místě orientačně zjistit závažnost a příčinu poševního zánětu;
• provádíme prekoncepční poradenství, vyšetření při neplodnosti, indukce ovulace;
• návaznost na kliniku při umělém přerušení těhotenství, vypsání žádosti na UPT;
• vyšetření pohlavních nemocí;
• gynekologická endokrinologie, poruchy menstruačního cyklu (vyšetření hormonů);
• konzultace problematiky menopausy, hormonální substituční léčba;
• Poradenství v léčbě močové inkontinence, včetně instruktáže o cvičení svalů pánevního dna a informací k použití Venušiných kuliček. Návaznost na urogynekologickou ambulanci;
• prevence rakoviny prsu – vyšetření prsou, vydání žádanky na sono prsu dle potřeby a na mamografii v rámci screeningu;
• dětská gynekologie (rozrušení synechií, výtoky, primární amenorea, juvenilní metrorrhagie a jiné);
• provádíme vakcinaci proti HPV – infekci vakcínou Gardasil;
• nově od 1.8.2016. přímo v naši ordinaci otvíráme Intimní kosmetiku;
• gynekologické vyšetření se provádí na pohodlném polohovacím křesle Golem s nastavitelnou výškou a polohou. Výrobky Golem jsou zaregistrovány podle předpisů EU a splňují všechny bezpečnostní požadavky;
• používáme vlastní sterilizátor pro sterilizaci kovových nástrojů

dopolnitelnye uslugiŠetříme Váš čas (nadstandardní služby):

• Snažíme se o provedení maximu diagnostických a léčebných zákroků přímo v naší ordinaci včetně odběrů krve;
• zasíláme svým pacientkám E-recepty;
• téměř všechny laboratorní výsledky s individuálním komentářem lékař rozesílá e-mailem;
• naše registrované pacientky se můžou objednávat on-line přes CGM-servise a přes portál Známý lékař;
• upozorňujeme prostřednictvím SMS na termín blízké kontroly objednané pacientky;
• zajišťujeme možnost vyšetření našich pacientek v odpoledních i ve večerních hodinách;
akutní pacientky ošetřujeme dle potřeby během celé pracovní doby;
• Pacientky můžou přímo v naši ordinaci zakoupit jednorázové sukně a pantofle, kvalitní vitaminy pro těhotné, přípravky pro intimní hygienu, potravinové doplňky a jiné.

Všechny našeprostory jsou klimatizované a moderně vybavené.
Příjemné prostředí klimatizované čekárny s WiFi internetem, dětským koutkem a minibarem zpříjemní případné čekání na vyšetření.
Nadstandardem  pro rusky- a ukrajinsky- mluvící pacientky je možnost komunikace v rodném jazyce.